středa 7. listopadu 2012

Vzpomínka na léto

Když si človíček vzpomene, jak bylo léto krásné, tak ho to tak nějak zahřeje. 

Když uvidí spanilé křivky
 a ztratí v davu
zasní se s krásou
utopí se v moři
s neoholeným strejdou
 a jen tak zvoní
třesky plesky.

12 komentářů:

  1. Vidím ten spanilé křivkatý bodlák ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych se nejradši utopila v moři.-))

    OdpovědětVymazat
  3. Nice pictures Pavel ! did you take them ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, and yes it's from my work. I wish you a wonderful evening.

      Vymazat
  4. Líbí se mi ty zelené růžičky a čínský karafiát?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad jsem malinko zahřál :)
      Karafiát nevím jestli je made in china, ale ty ružičky jseo netřesky :D

      Vymazat
  5. Hezké jméno, to se mi líbí, netřesky, jsem vůbec nevěděla, že takový název pro květenu existuje

    OdpovědětVymazat
  6. zas sní ... s ní ... k dyž tak krásně(z)voní ... :-))

    OdpovědětVymazat

Napiš mi něco :o)

Stálo to za to?