pondělí 22. října 2012

To nej!




Hledal jsem něco nej v lidském životě. To co by mohlo být „TO“ příjemné "TO" nej.  Schválně co je to pro tebe?
Není to náhodou, tvá důležitost? Kdy jsi pro všechny tím nejdůležitějším.
Není to náhodou tvé okolí? Tvé okolí, ve kterém jsi a nemusíš se bát.
Není to náhodou tvá krása? Kdy ti nejdůležitější ve tvém okolí na tobě oči můžou nechat.
Není to náhodou tvá velikost? Kdy jsi tím nevětším ve tvém okolí.
Není to náhodou, kdy máš tep 200? Kdy ti srdce buší jak o život a ty víš, že žiješ.
Já vím , že pro tebe budu i já to nej! 



18 komentářů:

  1. Dobrá otázka. Myslím, že existuje i docela racionální odpověď. Smysluplné "TO" jde poznat, když by to bez jeho přítomnosti nebo existence nešlo. A s životem je to (naštěstí) tak, že ať to člověk vezme odkud chce, tak přijde na to, že může smysluplně a klidně odhodit vlastně cokoliv, kromě jediného - života samotného. Takže ten sonogram beru jako souznění našich názorů ... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      To je taky super pohled i když raději bych raději nic neodhazoval. Tak mě napadá jestli život není moc přeceněn :) , na druhou stranu cesta je někdy důležitější než cíl (pro mě určitě).
      přeji ti krásný večer

      Vymazat
    2. Já taky neodhazuju. Beru to jako klasický myšlenkový experiment, s trochou životní zkušenosti je to jak na živo ... :) Hezký večer.

      Vymazat
    3. Neodhazuj :D , zatahal jsem tě moc za jediné slovíčko :) Já jsem si říkal, čeho se může zbavit , ale co by bylo důležité. Skoro všechno, jsou malichernosti. Auto, TV ... Jen by to bez všech věciček už nebyl život člověka.

      Vymazat
    4. No jasně, bychom nepokecali a nemohl bych pogratulovat (když už Karel prošťouch´ na co já si netroufal...). Jsem psal dole co mi připadalo případné a nějak se to ztratilo, tak to tady opakuji. Ještě hezčí večer (imperativ=užívat si jej, dokud to jde, budou se zkracovat :) )

      Vymazat
    5. děkuji ;)
      rád si povídám :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jo :D Dle slov mého kamaráda : Jak se stává hnědé uhlí černým jsi již viděl, takže máš na čase :))

      Vymazat
    2. Nevím, jak se z virtuální gratulace udělá skutečná, tak to zkusím po čarodějnicku "Staň se"! Užívejte si krásného večera, budou se zkracovat :D

      Vymazat
    3. Počkám, až se to narodí a pak Ti pogratuluji :)

      Vymazat
  3. Ty jo, gratuluji. Je tam jen jedno mimčo? A kdy to bude a už víš, co to bude? Sem zvědavá, jasný, ale ti chlapi se prostě na nic podstatného nezeptají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to nevím, zatím to podle mého názoru vypadá na ET-ho :D, ale tenhle názor nesmím veřejně říkat :D

      Vymazat
  4. Chtěla jsem se široce rozepisovat, ale napíšu jen jedno. Dokud jsem neměla vlastní děti, ty "cizí" mi nic neříkaly, dokonce mi překážely...dneska už vím, dítě člověku překope život takovým způsobem, že už nechce, aby to bylo jinak.
    Tak jsem se stejně rozepsala.-)
    GRATULUJU!-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D
      do nedávna jsem zastával názor , že nejlepší děti jsou ty, které mávají z cizích oken. Názor mě byl změněn :D

      Vymazat
  5. Já gratuluji...
    Bud Tatinkem,ke kteremu se deti vraci a pritom zustanou navzdy JEN JEHO :). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Bude jistě taky maminky :D
      Hezký den přeji

      Vymazat
  6. Připojuji se ke gratulantům a přeji všem třem hladký průběh. Jak hřeje myšlenka, že stiskneš v náručí to hebké tělíčko,opakování(pokračování?) Tvého já- tedy Tvé poloviny! Překope Ti život, to je fakt, nemáš tušení jak a bude ho "překopávat" do konce Tvých dnů. Je to malý (velký?) zázrak, protože potom už nikdy nebudeš tím, kterým jsi dnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět děkuji... tohle je již moje ..... :D
      Promiň promiň promiň promiň, ale pár slov vyděsí a zahřeje. Moc zahřeje. +Galina Poppová podíval jsem se teď nevím, mám spíš k tikání, na tvůj profil a nedočetl sem se jediné řádky. S tvým přístupem v málo řádkách, k mrňouskovi, je škoda že ..... jinak moc děkuji a přeji krásný večer.

      Vymazat

Napiš mi něco :o)

Stálo to za to?