pátek 19. října 2012

ctrl+c a ctrl+v


   Tak si jen tak sedím a ctrl+c a pak ctrl+v. A znovu ctrl+c a pak ctrl+v. Začíná si člověk připadat jako stroj protože, ctrl+c a pak ctrl+v. Bez duše bez jakéhokoliv lidského umu jen stále ctrl+c a pak ctrl+v. Začínám se nudit a jen tak začínám přemýšlet o celém procesu ctrl+c a pak ctrl+v. Ono v některých zemích je zakázáno kopírování a dokonce jsou lidé za to zavírání. Bohužel se to nedá říct o téhle tabulce , kéž by to bylo nelegální! Ne musím a zas ctrl+c a pak ctrl+v , další údaj a další údaj … jé hele byl poslední.
   Konečně!  Co budu dělat? Začínám být nervózní. Co budu dělat? Prsty mě začínají svrbět. Já potřebuji ctrl+c a pak ctrl+v!
Karle ! Jdu od tebe ctrl+c a pak ctrl+v!



11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. že by od tebe :) Na idnesu jsi podle nicků ... :))
      tak jsem tě malinko ctrl+c a ctrl+v , doufám že se nezlobíš :)

      Vymazat
    2. To je tím, že Karel ryby moc neposlouchá, dokud se jej studeně šupinatě nedotknou. K tomu je potřeba koupel v nyjící vodě a tam on radši posílá za sebe víly a jim podobné :D

      Vymazat
    3. Tak koukám co se odráží :)

      Vymazat
  2. Aha, už to chápu..ten nadpis má čtenáře uvést do hypnózy, kde zblbne a bude dělat ctrl+c a ctrl+v..a ještě k tomu rád!-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jsem to zrovna.... hele vedlejší efekt :)
      je to takový pokus jak si tady předtavit lidičky :D
      Krásný večer

      Vymazat
    2. No, chvíli jsem se dívala do hypnotických čar a skoro jsem usnula...štěstí, že jsem při tom seděla.-))

      Vymazat
  3. Si představuji, jak jsme - coby ty lidičky - předtavení a nic moc teda. Nevím jak ostatní, ale já jak denaturujou bílkoviny, tak mažu pryč :D

    OdpovědětVymazat
  4. :-)) to je dobré ... a donutilo mne to napsat báseň:

    ctrl+x
    ctrl+v
    ctrl+x
    ctrl+v
    ctrl+x
    ctrl+v
    ctrl+x
    ctrl+v

    ... má název Milování .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :D
      Mimochodem , báseň jistě bude světaznalá :))

      Vymazat

Napiš mi něco :o)

Stálo to za to?