pondělí 19. listopadu 2012

To nejhezčí z pondělka

Není snad lepšího pohledu , které nám pondělí může přinést!
Tak si ho užijme :)


21 komentářů:

  1. Snad budou i jiné příjemné věci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně :) třeba ... skončí pondělí :D
      Krásné ránko přeji :)

      Vymazat
  2. Tak..ono po ránu není o čem diskutovat...-))

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli je to ta role co si mysím že to je ta role, tak moje pondělí s ní je o to zajímavější, že kromě toho, že je to neoddiskutovatelné pondělní ranní setkání, podstatnou jeho složkou (toho setkání) je nutnost přeškálování rozměrů - z dostatečných na ty standardní, v této zemi obvyklé - a po jisté době mimo tuto zemi vnímané - jak vnitřně tak i (a to je nejhorší) motoricky - jako nedostatečně rozměrné .... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím tě! A krásné pondělí přeji :)
      Teda vědecký pohled na pondělí je taky zajímavý, jen bych to moc po retušování nezkoumal :))

      Vymazat
    2. někde u toho škálování jsem se ztratil ... no ... snad se z toho do večera vyhrabu ... .-)

      Vymazat
    3. Ano? Jsem sice naprosto mimo,Petře..ale souhlasím..samozřejmě.-))

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    5. Ach jo. Já si tady užívám košatosti rodné řeči a Vy na mně všichni že to má nulovou výpovědní hodnotu. Tak dobře, máte to mít matematicky. Stroze. Definice, věta důkaz.

      Definice 1: Množina prvků definičního intervalu objektu, definovaného v Definici 2 je okno ze Záchodového blues.

      Definice 2: Objekt, který je konjugovaným prvkem definičního intervalu z Definice 1. je toaletní papír TP.

      Definbice 3: Kritická funkční dráha TP je dráha, po jejímž průchodu zůstanou ruce čisté.

      Axiom 1: Funkce TP je úměrná ploše TP (to se nedokazuje)

      Lemma 2: Jsou různé plochy TP na světě. Důkaz: Před týdnem jsem TP na patříčných místech našel hned i bez brýlí, nyní jej musím chvíli hledat. QED.

      Věta 3: Nedostatečná plocha TP vede k nefukčnosti.
      Důkaz: Plocha je čtvercem lineární délky TP. Funkční dráha je proto minimálně druhou odmocninou plochy TP (Dmin), maximálně pak druhá odmocnina ze dvou-násobek Dmin (to když to podle Dr. Karla Boháčka vezmeme jako kosočtverec místo čtverce). Stačí-li k správné funkci TP právě Dmin, je pro TP s plochou 0.5 x menší než odpovídá Dmikn na druhou funkční dráha mnohem menší než kritická funkční dráha. Pak nastáva negace definice 3. QED.

      Už je to jasný ????

      Vymazat
    6. ehm ... no ... já nestudovat matematiku, tak jsem po průchodu kritickou fční drahou nezůstal čistý ... :-))

      Vymazat
    7. A česky to napíšeš kdy?

      Vymazat
    8. wiki :Škálovatelnost
      Škálovatelnost neboli rozšiřitelnost v telekomunikacích a softwarovém inženýrství je žádoucí vlastnost systému, sítě nebo procesu, která má schopnost pracovat s náhlými změnami potřeby obsluhy čili zvyšovat sledované parametry v případě, že nastane taková potřeba. Například na webovém serveru, který zajišťuje hlasování do televizní soutěže, předpokládáme, že po skončení pořadu se na náš server připojí několikanásobně více uživatelů než běžně. Tato schopnost systému je také nutná ve firmách, které budou mít potenciální ekonomický růst.

      Nesprávně provedenou škálovatelnost můžeme chápat jako redundanci (nadbytečnost), takový systém má například možnost běžet s několikanásobným množstvím uživatelů, kterých s vysokou pravděpodobností nebude tolik v delší době.

      Tak hodně štěstí :))

      Vymazat
  4. ehm ... no ... já nestudovat matematiku, tak jsem po průchodu kritickou fční drahou nezůstal čistý ... :-))

    OdpovědětVymazat
  5. safra a já to našla až v úterý :-D

    OdpovědětVymazat

Napiš mi něco :o)

Stálo to za to?