čtvrtek 1. listopadu 2012

Citáty - kdo to řekl ?

Žít si na vysoké noze. (Baba Jaga)  
Melu pátou přes devátou. (Ludwig van Beethoven)  
Lže jako když tiskne. (Johannes Gutenberg)  
Visí to ve vzduchu. (hrabě Ferdinand von Zeppelin)
Na to se musí jít od lesa. (Robin Hood)
Hlavně nešlápnout vedle. (Neil Armstrong) 
Nenechat se doběhnout. (Emil Zátopek)   
Kostky jsou vrženy. (Ernë Rubik)  
Lidé, bděte. (Šípková Růženka)   
Nemá to cenu. (Alfred Nobel)   
To není Ono. (John Lennon)  
Nedělej mrtvého Brouka. (Yoko Ono)  
Do smrti dobrý. (heslo Kamikadze)  
Nejen chlebem živ jest člověk. (Jan Becher)  
Nebudu se s tím párat. (Jack Rozparovač)  
Není malých rolí. (Harmasan)  
Dali mi za pravdu. (Jan Hus)   
Třeba nás jednou něco osvítí. (obyvatelé Temelína) 
Být zářivým příkladem. (přísloví v Černobylu)  
Jsem to ale číslo. (Ludolf van Ceulen) 
Nenechat se vytočit. (Alexander Graham Bell)   
Všechno brát s rezervou. (Barum Continental)  
Kdo chce zapalovat, musí sám hořet. (Jan Palach) 
Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. (Stevie Wonder)  
Nemá to jiskru.(Rudolf Diesel)   
Když se dva perou,třetí se směje. (Procter & Gamble)  
Lepší vrabec v hrsti, nežli holub na střeše. (Alfred Hitchcock) 
Neštěstí nechodí nikdy samo. (Karl Marx & Friedrich Engels) 
Říkám holou pravdu. (inspektor Kojak)   
Nemáte oheň? (Prometheus)
To je tvrdý oříšek. (Popelka)  
Jsem z toho na větvi. (Tarzan) 
Hlavou zeď neprorazíš.(Ayrton Senna)  
Přijali nás chladně. (Roald Amundsen)
Mám to v krvi. (Freddie Mercury)   
Nestavte se mi na odpor. (Georg Simon Ohm)  
Nikdy proti proudu. (Andre Marie Ampére) 
Jsem v obraze. (Mona Lisa) 
Neznalost zákonů neomlouvá. (Murphy) 
Komunisti hledali cestu do prdele čtyřicet let a my jsme našli zkratku. (Radek John)

8 komentářů:

  1. Dobrý.-) Ale některý jsou pěkně drsný!-))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé, dovolila jsem si ukrást na svůj profil ve FB.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , ale bohužel to není má práce :( jen mi to zůstalo v mailu tak ....... :) věřím že se budete bavit :D

      Vymazat
  3. na rozdíl od PEPíka je mi z tohoto veselo :-))

    OdpovědětVymazat

Napiš mi něco :o)

Stálo to za to?