čtvrtek 22. listopadu 2012

Bombardino ... tak jak nejlépe chutná


Jsou místa, která stojí za to si vychutnat. Jedno takové jsem našel v Itálii- Dolomitech.
V horách je počasí dost proměnlivé, ale o to je to hezčí.
Začíná to nějak takto.
 A potom ..
Naštěstí nemůže sněžit věčně a navrácení sluníčka je o to hezčí.  
 Některé to horské kochání stojí opravdu za to!  
Dost kochání a jde se lyžovat!

A jak jsem navnadil, bombardino opravdu nejvíc chutná v krásné hospůdce a v krásném prostředí.
 Navnadí –li , tak oči shlédnou zajímavosti v okolí.
Taky Vás napadlo jak místní s lopatou ...
Zajímavé pohledy se nechají najít i za hospůdkou.
  
Krásný den přeji :)

 

13 komentářů:

  1. hezky poskládané a video tomu dodalo šťávu :)) Boha...máš říct, že jsi chtěl ledové hory...já dodal horké :)))

    OdpovědětVymazat
  2. hezky se na to kouká z teplíčka :) takhle bych mohla prožít celou zimu, sedět doma a koukat z okna na sníh a sluníčko co se na něm třpytí.....kde je ten číšník :-D

    OdpovědětVymazat
  3. V tak krásných horách není většinou ani ta hospůdka potřeba - soudím podle sebe ... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proti gustu ... :D
      Osobně je mám rád, pořád trčet venku v zimě se nedá :)

      Vymazat
    2. Je! ... tak rád sedávám na terasách a pozoruji okolí .-)

      Vymazat
  4. přesně za dva měsíce! ... .-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Vidíš, a mně se nejvíc líbí ta první.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo má něco do sebe :) , ale ve skutečnosti mám raději sluníčko :)

      Vymazat
  6. Hm... Búrlivé výšiny či Na veternej hôrke... všetko pekné. Aj zamrznutý vodopád na konci:)

    OdpovědětVymazat

Napiš mi něco :o)

Stálo to za to?