čtvrtek 1. listopadu 2012

Kapverdy - Sal



 
 


Kapverdy tvoří několik ostrovů. Ostrov Sal se v současnosti stává dost propagovaným místem. V minulosti se ostrovy využívaly k přestupní stanici otroků. Nikam nemohli utéct. Z toho také vyplývá, že i turista (ka) nikam neuteče.  
  Ubytování bylo super, pobřeží tvoří hotelové komplexy navázané na vesnici. U hotelů je bezpečno a nikdo vás neotravuje. Za to ve městě si užijete. Hádejte, jak místní poznají turistu? Jo přesně je bílý, a protože je bílý tak má hodně peněz. Pořád někdo chce aby jste si něco koupil.
  Jídlo jsem ochutnal… no žral jen v hotelu. Stěžovat si na něj nemůžu protože miluju ty mrchy z moře a ALL inklusive… no žral. Ostatním též chutnalo. S pitím je to horší. Mě pívo nalily do plastové 0,2l. No myslel jsem ,že černouška … ale našel jsem si hospu se sklem J
Na pláži nabízejí drinky a pití v rámci ALL inklusive. Víš jak se připravuje piňa colada , sex on the beach, nebo mochito? No na pláži stejně. Veme se plast do toho se z kanystru naleje šťáva a dolije chlastem.  
   Na ostrově hodně fouká vítr. Opravdu hodně tak je nutné počítat s tím, že u moře dlouho nevydržíte anebo si budete budovat zástěnu. Nicméně je možnost výletů po ostrově. Nejvyhlášenější je modré nebo diamantové, prostě oko. Stojí za to ho vidět, stejně jako kráter se solí (vevnitř nemusíte plavat, nadnáší Vás sůl J ).  Dojely jsme i do skvótu. Fotku jsem sem nedal, protože mi připomíná ten smrad. Nestojí to za to, se tam zastavovat.
  Celkově když to zhodnotím tak to bylo v pohodě. J Jednu věc jsem si přivezl. Častou hlášku místních. NO STRES! Po týdnu přijeli další turisti a opravdu. My Evropani fakt stresujeme!
Takže NO STRES a krásný den přeji!

7 komentářů:

  1. pěkný...něco víc o tom diamantovém oku by nebylo?:) A fotka ve větším rozlišení?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To oko je jen díra, která je na pevnině. Je propojena v podzemí s mořem. Diamaty tam nenajdeš ;)
      No byla jen bych to musel najít doma :)

      Vymazat
    2. To není jen díra...je to diamantové oko a líbí se mi fotka i barvy, proto jsem se ptal :)

      Vymazat
    3. Černošky došly...i oko...jen jsem zatím nestáhnul na disk a nepodíval se v klidu :))

      Vymazat
  2. To vypadá dobře:-)Kočky jsou prima

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočky jsou super :-) V hotelovém komplexu byli všude, nikomu nevadily a nikdo je neodháněl. Stačilo jen čapnout a dachmat :D
      Když nad tím přemýšlím, tak si alergici museli užívat :))
      Krásný večer přeji :D

      Vymazat

Napiš mi něco :o)

Stálo to za to?