neděle 14. října 2012

Sebevrah

   Tak jsem Vám dnes udělal dobrý skutek. Někdy se prostě stane , že mám chuť udělat něco pro lidstvo. Něco čím bych i já svojí velikostí mohl trošku pomoci. Stalo se to , že jdu takhle do vršku po mostě a přemýšlím kde architekt mostů udělal chybu. Musím jít po schodech a on tam vůbec neudělal eskalátor. Vůbec nepočítal s tím ,že tudy půjdu.
     Najednou jsem ho uviděl ! Chlapa na okraji mostu. Byl tak ve středních letech něco mezi třiceti a devadesáti. Ono každou chvíli píšou v novinách o tom jak někdo někde spáchá sebevraždu. Naštěstí čtu noviny a tak vím co v takové chvíli dělat. Je důležité takovému chlapovi dát šanci , důvod k životu a nejlépe mu ukázat jak je tenhle svět krásný. Oni tihle lidé jsou totiž většinou bez práce a takovýmto způsobem řeší svoji situaci.
     Doběhl jsem rychlejší chůzí k němu a křičím na něj. Neskákej, neblbni koukni dolů jaká je to výška. To by jsi se dole rozplácnul a zbyla by z tebe jen hromada kaše. Fakt neskákej koukni a měj slitování s tím hrobníkem, který by měl tuze moc práce vyndat ty kosti z těch montérek a naaranžovat tě jako člověka. Fakt neskákej, vůbec nemysli na naší vládu a na její reformy. Na tomhle světě je krásně! Neskákej doprdele ty debile lidi jsou ne sebe milí a ty chceš přidělat lidem práci, víš co s tebou bude mít hrobař práce, až tě bude lopatou nakládat do rakve. Takhle v pátek, než zavolám policii ta doktora doktor zjistí ,že ti už nic nepomůže. No a nakonec zavolají hrobaře a to ti bude tak večer. A znáš dnešní dobu. Přesčasy ti nikdo nezaplatí v pátek nemůže jít na pivko a bude nasranej! Prostě to přelez!! A jdi na pivko! Pak jdi domů pomiluj tam chlapa a nebo ovci. Bůhví co takovej zjev jako jsi ty má doma.
  Přelezl . A šel pryč.  Jo, není nad to někomu pomoci , postrčit ho v životě dál. Dát mu naději! Jen si nemohu se svojí inteligencí hodnou génia, vysvětlit proč se mě zeptal jestli tudy půjdu i v pondělí.
   Že teď na to pivko sice půjde , ale v pondělí že to zábradlí musí donatřít .


13 komentářů:

  1. No uvidímě jestli se to bude někomu líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zapotřebí dávat je na G+ veřejně při sdílení :) Já si tě také dám do svých oblíbených na své stránky :)

      Vymazat
    2. Dnes už jdu spát a až budu mít chvilku tak budu dál nastavovat :)
      Dobrou noc :D

      Vymazat
  2. Dobrou noc...u mne na mém blogu už máš svůj odkaz :)

    OdpovědětVymazat
  3. :D Tamten príhovor by presvedčil aj ozajstného samovraha!:)
    A pointa naozaj príjemne prekvapila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) mimo té netové reality to projistotu dělat nebudu :)
      Krásný den přeji!

      Vymazat
  4. To víte, že se "to" bude líbit. Mně teda ano, jak jsem se tak začetl. Zdravím. PEP1(cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D
      abych se přiznal , občas se u tvého blogu zasním :)
      Ladydevil na idnesu občas zveřejnil několik tvých fotek z dálek (teda pro mě) a byly zajímavé! Tak jsem tě typoval na cestovatele :))
      Verše mě přesvědčily o jiné tvé stránce. Tak prosím pokračuj !!
      Přeji ti krásný večer.

      Vymazat
    2. Tak to mě těší (to občasné zasnění). Děkuji moc. Cestování taky není od věci, ale je to spíš tím, že mnou život fouká tu tam a pak zase onde a já se nevzpírám (a sem tam mu "pomůžu").
      Hezký večer. P.

      Vymazat

Napiš mi něco :o)

Stálo to za to?