čtvrtek 15. listopadu 2012

EU


Měl jsem sen. Zasnil jsem se s Bavorákem u píva. Při ukusování schweinshaxe jsme se přeli, zda při pohledu z Marmolady je nejlepším drinkem bombardino.  
  Skoro vždy se najde nějaký ten Gal, který vám překazí tok myšlenek. Navnadí vás na pyrenees de brebis ,prý Ribera del Duero je ta správná oblast, která se k téhle náladě hodí.
   I když skoro čichám vůni porta za dveřmi, slovo mu ujme týpek z prťavého vévodství. Že nejlepší prý je dát si jointa a k tomu si pochutnávat na nejjemnější čokoládě. A kdyby Lille Havfrue byla moc chladná tak na protějším břehu se prý nechá zahřá v příjemné společnosti.   
   Začala mi pracovat předtavivost, ale né na dlouho. Prý víc než prasárničky je pro slezana, procházka  po Nigule nebo Dzūkijosu. Zachytat si v Kuronsku s laponcem prý je super zážitek.
  Lovecké pudy ve mně přímo vřou, skoro sahám po prutu, když mi bača začne vyprávět. Ono prý nejlepší pro relax , je se ponořit do vod v Hévízu nebo Mangalii.
  Osobně moc vodu nepiji a hodila se mi záchrana řeka, který miluje popíjení rakie v Antopolu nebo Molunatu. Hezky s výhledem na moře a jen tak se zasnít, a kdyby moc foukalo tak pod Triglavem je také nádherně. Zasnít se a nechat si zdát o majestátnosti Hilarionu není prostě k zahození.
  Prostě to nesnáším, nemam to rád! V tom nejlepším crrr a zase crrr. Mrcha jeden. Ode dneška svému budíkovi budu nadávat! Ode dneška se jmenuje evropská banka

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taky bych si dal :) Na sjezdovce má tu nejlepší chuť :D

      Vymazat
  2. no nic ... jdu si udělat večeři a v lednu zcela jistě budu při pohledu z Marmolady popíjet bombardino ... :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. někde Ti na Sella Rondě nechám vzkaz :-)

      Vymazat
    2. samozřejmě Tě po návratu navedu ... nejlépe fotograficky ... začíná mne to bavit :-))

      Vymazat
  3. Z toho celýho mě zaujalo nejvíííc bombardino.-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tenhle nápoj má nějaký veliký ohlas :)

      Vymazat
    2. Protože je moc dobrý!-))

      Vymazat
    3. :)
      Jasně :)
      přivezl jsem si lahvinku domů a musím říct že na horách je bombardino lepší ;)

      Vymazat

Napiš mi něco :o)

Stálo to za to?