středa 12. prosince 2012

21.12.2012 Konec světa



    Tak se koukám, jak se lidé připravují a očekávají konec světa. Přípravy jsou vždy tím nejdůležitějším z celého aktu. A jak říkala Saturninova moudrá teta Kateřina : „Těžko na cvičišti lehko na bojišti!“.  Každý z mých apokalyptických kolegů se připravuje, jak jen mu jeho síly a důvtip umožňují.
  Mí hornoslezští kolegové obsadily hospody v pohoří Rtanj na úpatí stejnojmenného kopce. Jsou to většinou horští vůdci, kteří tvrdí, že nejlepší pohled bude seshora. Jó to bude pohled.
  Mí kolegové stavitelé se též připravili. Staví podle Noema archy. Na východu dávají přednost luxusu a dodávají jednu hvězdičku za druhou. Na severu to již tolik hvězdiček nenalezneme, ale za to místa pro seno se tam najde. Krom sena jsem si povšiml i pohozených balicích papírků (to už ovšem oficiální zpráva nevysvětluje). Jó to bude ...
   Mí estetičtí kolegové Aztékové, kterým jako prvním došel kalendář, se vrhly do internetových obchodů a nakupují nové od playboye. To víte, nová doba. Přeci jen nová tištěná forma je lepší než ta provázková.Jó to bude pohled.
    I já jsem dlouze přemýšlel, jakým způsobem se připravím na tuto vzácnou událost. Na lezení po kopcích jsem moc línej.  Při pohledu do peněženky, odpadl i nápad na nákup surovin pro stavbu archy. Alespoň se díky své šikovnosti nezraním. Kalendář nepotřebuji, protože ho mám v mobilu.
   Bylo to těžké rozhodování. Nakonec jsem usoudil, že bych to měl vzít tak nějak po Česku. Nakoupil jsem pilsner urquell. Z důvodu nacionalismu jsem z novin vystřihl našeho prezidenta s předsedou vlády a ministrem financí.
   Vše jsem umístil před gauč. Sedl jsem si. Při pohledu na celou svou přípravu jsem se musel pochválit. Já mám 21.12 2012 už dnes.        



  

8 komentářů:

  1. Hele...nebyl by lepší svařák?:) nebo ten není s Českem ve vztahu?:))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ti dam konec sveta. Ten uz je, pitoma Stodolni byla jak mrtva kdyz jsem pres ni prebehla takze megahambac jsem opet neochutnala. No co dam si zitra rajsky plyn :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nějak to docela úplně synchronně rezonuje s mými čerstvě nabytými pocity ... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :D
      tak nějak, je to téma všudypřítomné :-/

      Vymazat

Napiš mi něco :o)

Stálo to za to?